nastavení poštovního klienta
POKUD SE DO POŠTY PŘIHLAŠUJETE PŘES WEBOVÉ ROZHRANÍ.
To jeste v Internet Exploreru zadáte např.: www.seznam.cz, www….
TOTO NASTAVENÍ SE VÁS NETÝKÁ!
Pokud pro příjem a odesílání pošty používáte poštovního klienta např.: Outlook Expres, Outlook, Thunderbird ….
Nastavte server pro odeslanou poštu na mail.helapc.cz bez volby “server vyžaduje ověření” nebo server www2.helapc.cz s ověřením (jméno: posta@helapc.cz, heslo: posta). Server příchozí pošty je dán Vaší emailovou adresou, např. novak@seznam.cz má server příchozí pošty: pop3.seznam.cz
Zákazníci, kteří mají naši emailovou adresu, mohou zvolit typ pošty IMAP a zde zadat: www2.helapc.cz, tím si zajistí zálohování svých zpráv a přístup k poště kdekoliv v internetu
Nově lze odkudkoliv použít i mail.helapc.cz
port 25
uživatel: posta@net.helapc.cz
heslo: HuP37AxT
nutno příjmout certifikát
www2.helapc.cz = smtp.helapc.cz
lze použít port 465 šifrovaně i nešifrovaně.
Podrobný postup pro nastavení poštovního klienta Outlook Expres:
1. V roletovém menu “Nástroje” vyberte položku “Účty
”
2. V Účtech vyberte kartu “Pošta”, klikněte na příslušný poštovní účet a poté na tlačítko “Vlastnosti”
3. Ve vlastnostech poštovního účtu změníte v kartě “Servery” položku “Odchozí pošta (SMTP) na www2.helapc.cz, zaškrtnete v části Server odchozí pošty “Server požaduje ověření” a kliknete na tlačítko “Nastavení
4. Přihlašovací údaje vyplňte podle obrázku a vše potvrďte tlačítkem “OK”.”